We gaan weer! - Reisverslag uit Holten, Nederland van Free Willie Pluijm - WaarBenJij.nu We gaan weer! - Reisverslag uit Holten, Nederland van Free Willie Pluijm - WaarBenJij.nu

We gaan weer!

Door: Free Willie

Blijf op de hoogte en volg Free Willie

14 September 2015 | Nederland, Holten

Voor ons is het weer zover.
We gaan weer richting onze camper.
Zin in, het waren weer een paar mooie weken in het mooie Holten en de daarbij behorende uitstapjes. Het mooie gewone leven is weer eventjes voorbij.

Geniet,
Free Willie

'K zie ik zie ik zie wat jij wat jij niet ziet.
Slaap niet.
Ik zie ik zie de kleur de kleur is niets.
Slaap niet.
Zie de duinen ruik de zee op de tafel staat een dampend kopje thee
met een koekoekoekoekoekje.
En een vogel bouwt een nest een koe ze legt een vlaai een veer zonder benul de Bilt meldt windkracht nul.
Ik zie ik zie wat jij wat jij niet ziet.
Slaap niet.
Ik zie ik zie de kleur de kleur is niets. Slaap niet.
Zie de duinen ruik de zee op de tafel staat een dampend kopje thee met een koekoekoekoekoekje.
En de buurvrouw fietst voorbij en een zwaluw in de lucht op de radio een lied over groot verdriet.

Herman van Veen

  • 15 September 2015 - 07:27

    Riko:

    Oost west thuis best

  • 15 September 2015 - 08:18

    Wilma:

    Goede reis! CU next year

  • 15 September 2015 - 08:29

    Rik Koetsier :

    Wilfred,

    Veel plezier en laat ons genieten van de mooie verhalen.

    Groeten rik

  • 15 September 2015 - 09:11

    Toon En Erna:

    Een goede reis toegewenst ! Geniet er van.
    We kijken al weer uit naar de mooie reisverhalen.

    Groetjes,

    Toon en Erna

  • 15 September 2015 - 13:18

    Anke Kollen:

    Fennie, Henk en Wilfred,

    Een mooie reis gewenst! Ik zal met plezier jullie verhalen volgen.

    Groeten Anke

  • 15 September 2015 - 15:40

    HENK:

    GOEDE REIS TOEGEWENST GROETEN ADRI EN HENK



























  • 15 September 2015 - 17:28

    Ria En Johan Broekmaat:

    Fam heel veel plezier en doot het henig an! Wij zullen jullie volgen. Groet ria en johan broek maat

  • 15 September 2015 - 20:04

    Ria:

    Goede reis en kom heel weer thoes...groetjes Ria

  • 15 September 2015 - 20:44

    Eugenie:

    geniet ze samen in jullie rijdende huisje!
    ik zal ze in tanzania de groeten van jou doen en een colaatje voor je drinken op de stranden van zanzibar!

    greetz eug

  • 16 September 2015 - 14:07

    Lars Steunenberg:

    Kan u niet nog even op vc Walterbosch langskomen voor u vertrekt.

  • 16 September 2015 - 19:55

    Esther:

    Een hele fijne reis en maak samen mooie en dierbare herinneringen! Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Holten

Mijn eerste reis

Mijn mailadres is: freewillieafrika@hotmail.com

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2016

"I'm in a New York state of mind"

02 Maart 2016

Puzzelstuk

26 Januari 2016

Sunshine State

31 December 2015

Kerk in, kerk uit.

20 December 2015

Plan B
Free Willie

Mijn mailadres is: freewillieafrika@gmail.com

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 910
Totaal aantal bezoekers 474999

Voorgaande reizen:

08 November 2005 - 08 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: